Regulamin

1. Godziny otwarcia Instytutu Urody Masumi są następujące:
• Od poniedziałku do piątku: 10:00­-18:00
• W soboty: 9:00­-14:00

W innych godzinach od poniedziałku do soboty oraz istnieje możliwość wykonania usługi,
wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty oraz dopłacie 90% od danej usługi.
W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Instytut Urody Masumi będzie nieczynny.

2. Zakup usług w Instytucie Urody Masumi jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon, poddaje się zabiegom z własnej, nieprzymuszonej woli oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje nie z winy Instytutu Urody Masumi Klient będzie ponosił odpowiedzialność.

3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach oraz kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Instytut Urody Masumi zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

4. Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec
zmianie, ponieważ serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego Klienta.

5. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem.

6. Nasze promocje i rabaty nie łączą się.

7. Za przedmioty pozostawione na terenie Instytutu Urody Masumi instytut nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

8. Za usługi świadczone w Instytucie Urody Masumi płatności można dokonać gotówką lub kartą.

9. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować wyłącznie na piśmie na adres podany na naszej stronie: Kontakt.

10. W przypadku, gdy Klient nie wstawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie przedpłaty w kwocie 30% kosztu wybranego zabiegu. Przedpłata przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie, jeżeli wizyta nie została odwołana z wyprzedzeniem min. 24h.

11. Instytut zastrzega, że 20 minutowe spóźnienie z winy Klienta będzie traktowane jako rezygnacja z zabiegu.